SEO edupc  

Pozycjonowanie w Gdańsku – jak wyróżnić firmę na tle konkurentów?

Prowadzisz firmę w Gdańsku i zależy Ci na tym, by dotrzeć ze swoją ofertą do jak największej liczby klientów? Mamy odpowiedź – skorzystaj z pozycjonowania lokalnego, dzięki któremu można promować stronę w internecie jeszcze skuteczniej. Czym jest pozycjonowanie lokalne i jakie daje efekty? Poznaj najważniejsze informacje już teraz!

Na czym polega pozycjonowanie – SEO?

Wśród wielu metod reklamowych dostępnych dla firm poczesne miejsce zajmuje SEO, czyli pozycjonowanie. Pod tym skrótem, który pochodzi od angielskiego Search Engine Optimization, znajduje się metoda reklamy w internecie, która wykorzystuje mechanizm funkcjonowania wyszukiwarek internetowych, w tym Google.

Cel pozycjonowania to wysoka pozycja promowanej strony w rankingu TOP 10 wyników. Oznacza to, że dobrze pozycjonowana strona wyświetlana jest na wysokiej pozycji, która jest widoczna od razu dla internauty. W efekcie jest on bardziej skłonny do wejścia na witrynę.

Dziś pozycjonowanie jest bardzo popularne i zamawia je wiele firm – tych, które dopiero zakładają własne strony, a także tych, które mają je już od dawna. Gdy chodzi o pozycjonowanie Gdańsk jest jednym z miast, gdzie także można skorzystać z tej metody.

Pozycjonowanie lokalne – co to jest?

Firmy mogą prowadzić pozycjonowanie na terenie całego kraju, docierając do klientów we wszystkich regionach. Mogą także skoncentrować swoją reklamę na określonym mieście czy województwie.

Gdy pozycjonowanie prowadzone jest na ograniczonym terenie, wówczas określane jest ono jako pozycjonowanie lokalne. Główną różnicą pomiędzy reklamą lokalną a ogólnopolską jest w tym przypadku dobór słów kluczowych. Przy promocji lokalnej są one uzupełniane nazwami miast czy województw, co pozwala na dotarcie do klientów poszukujących usług czy produktów na określonym obszarze.

W efekcie także lokalnie działające firmy mogą zyskać dzięki pozycjonowaniu stron internetowych.

Jakie efekty daje pozycjonowanie strony?

Pozycjonowanie jest metodą niosącą za sobą wiele korzyści dla firmy, która zdecyduje się na jej zastosowanie. Warto wskazać na poniższe:

  • większa liczba odwiedzin na promowanej stronie internetowej przekładająca się również na większą liczbę klientów w stacjonarnym punkcie firmy
  • budowa rozpoznawalności, ponieważ promowana strona widoczna na wysokiej pozycji jest łatwiejsza do zapamiętania
  • profesjonalny wizerunek – nawet mała firma, która jest na wysokiej pozycji, może być postrzegana jako profesjonalna, godna zaufania
  • długotrwałe wyniki – pozycjonowanie nie jest jednorazową akcją, ale prowadzone jest systematyczne, dlatego wyniki, jakie zapewnia, są widoczne długofalowo

Gdańsk – komu zlecić pozycjonowanie strony internetowej?

Aby uzyskać jak najlepsze efekty w pozycjonowaniu w Gdańsku, warto wybrać agencję marketingową, która posiada duże doświadczenie w SEO i może zapewnić najlepsze efekty.

Przed wyborem oferty warto zapoznać się bliżej z różnymi agencjami SEO działającymi na trójmiejskim rynku, aby znaleźć taką, która w branży działa już od lat, a także cieszy się uznaniem wśród swoich klientów.